środa, 26 lutego 2014

Obljawliajus zakrytymi

Zakończone, zakrytyje, closed.

Co by na ich temat nie mówić, zimowe igrzyska w Soczi przeszły do historii. Zostało wspomnienie bardzo dobrego występu naszych, mimo barku brązu w konkursie drużynowym na skoczni (biedny Żyła ma chyba moralnego kaca) no i przegranej w zmaganiach z bólem w biegu na 30 km (dzielna, aczkolwiek lekkomyślna Justyna) .

Znakomity występ łyżwiarzy szybkich obu płci (co za wspaniały gender):)) Tym razem dziewczyny były lepsze. A niepotrafiący przegrywać Holender do dziś nie może darować Bródce, że ten tak bezczelnie go wyścignął, wydzierając przynależne mu złoto!!!  

Cztery złote medale, jedno srebro i jeden brąz!!!! GRATULACJE!!!!

Szkoda tylko tego spokoju olimpijskiego... No, ale cóż, siła wyższa. Historia toczy się niezależnie od wydarzeń sportowych. Kibicujmy Jej życzliwie...

Obejrzałem oczywiście w TV  ceremonię zamknięcia Igrzysk. Nie będę jej komentował. Zrobiłem komórką zdjęcia z ekranu maskotek i  feerii sztucznych ogni. Wyszły, jak wyszły, ale zawsze to jakaś dokumentacja:



Dzisiaj po południu konkurs skoków w Falun, w ramach Pucharu Świata. Podobno Stoch w niesamowitej formie!!!


7 komentarzy:

  1. Oglądaliśmy wczorajszy skok Stocha, rewelacyjny. Mam nadzieję, że dziś też mu dobrze pójdzie. Igrzyska trochę mieszały się z wydarzeniami na Ukrainie. Śledziliśmy jedno i drugie. I tylko Putin coraz młodszy. Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, nie poszło mu najlepiej... Ale jutro Lachti. Z pewnością się zrehabilituje.
      A Putin... z pewnością coraz pewniejszy siebie.

      Pozdrowionka:))

      Usuń
  2. Jedni walcza na stadionach inni na Majdanie....ech.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba sytuacja na Majdanie powoli się stabilizuje.
      Tylko ten Krym....

      Pozdrowienia:))

      Usuń
    2. Na moje oko to jeszcze dluga droga do stabilizacji.Pozyjom uwidiom:)

      Pozdrawiam:)

      Usuń
  3. Wojtku. To ja Ci zazdroszczę tej penetracji :) Nic tam nie penetrowałem. natomiast chodziłem na kurs ratownika wodnego na tamtejszy, piękny basen. I tam zdawałem egzamin na ratownika wodnego. Stalin może spać spokojnie. pałacu nikt nie ruszy nawet jakby chciał. NIE BYŁO BY NA TO KASY!

    Oglądałem Igrzyska z doskoku. Az tak strasznie się nie pasjonowałem. Nie będę kłamał.
    Natomiast bardzo jestem zadowolony z wyniku naszej drużyny! Nikt się tego nie spodziewał!!!
    W tym i ja :) Był moment gdzie się bardzo dobrze ZAREKLAMOWALIŚMY W ŚWIECIE. I bardzo dobrze to wykorzystaliśmy.
    Gratulacje!!!!!!!!!
    Pozdrowienia z Żoliborza.

    OdpowiedzUsuń